Today is a happy, happy day!

Inlägget skrevs: 2008-05-21 i: Frida Emelie Klockan: 15:39:42 Kommentarer 0
Imorse klev jag upp runt halv tio, kände mig faktiskt riktigt stolt över mig själv eftersom jag egentlien inte hade någon lust alls. Inte möttes man av något varmt solsken heller, bara en massa gråa, trista moln.. Jag beslutade mig i alla fall för att fixa ordning med mina fotoalbum. Nu är det ena klart, med utrymme kvar för undervattensbilder och dag-beskrivelser. (Jag ska skriva kort om varje dag och sätta framför dagens kort, smart I know!) Det kändes så kyligt så lyxade till och med att tända en brasa så då blev det varmt och skönt :) När jag lessnade åt jag lite rester sen igår och nu har jag suttit och pluggat lite matte, är faktiskt jättetaggad! Nu kan jag verkligen lägga ner 100% på Matte C till skillnad från förra året då man hade tusen andra (mest Ann-Britt ämnen) att tänka på. Jag är så taggad så jag till och med funderar på att tenta upp den! :)

Nu fick jag precis ett glädjande telefonsamtal. Var från Mia, biträdande rektor från mammas skola, som frågade om jag ville jobba lite. Så på fredag blire jobb 08.00-13.00/13.30 i 6-årsgruppen. Sedan blir det även jobb på tisdag mellan 08.00-11.30, då ska jag ha lekisgruppen och ettan i idrott, kan nog bli intressant :p

Nu ska jag återgå till matten innan mamma kommer hem och det blir mat. Sen ikväll blire myspromenad runt Sälsten med Emma :D Skönt att solen äntligen tittat fram! :D

På återseende ;) ,


HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt