Som en seg råtta

Inlägget skrevs: 2008-05-12 i: Frida Emelie Klockan: 14:03:45 Kommentarer 1
Idag råkade jag ta mig en liten sovmorgon, till 12.20 sådär.. Hade även varit smart att sätta mobilen på ljudlös så vaknade inte varken då Elin eller syrran ringde. Dumt Frida. Segade mig upp och nu har jag precis värmt lite pizza som blev kvar sen igår. Ringde även studera.nu och frågade varför de inte ändrat min kod 'vadååå, det kan ju inte vi göra'. Nu skulle syrran ringa dit igen eftersom det inte alls var vad de sa till henne förra veckan, annars blire upp tidigt imorgon och ringa till kth helt enkelt.

Är bara 11,8 grader ute idag men solen skiner i alla fall :) Jag och Elin har båda gjort den hemska upptäckten att det ska bli runt 3 grader varmt onsdag, torsdag, fredag och på fredag väntas även snöblandat regn. HALLÅ LIKSOM?! Vem tusan vill ha 3 grader och snö, vi som har planerat att grilla hemma hos Linn på lördag!

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, halva dagen har ju redan gått.. Funderar på att kanske börja trixa och fixa lite med mina fotoalbum, måste ju göras förr eller senare :)

So long!
Skickat av: M i m m i s | D e s i g n

Svar: Okej vad bra! Jättefin bloggdesign du har :)

Skickat: 2008-05-12 Klockan: 18:42:22
Bloggadress: http://mimmisdesign.blogg.se/


HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt