Sju timmars jobb avklarat

Inlägget skrevs: 2008-05-15 i: Frida Emelie Klockan: 17:20:21 Kommentarer 2
Jajjemen, jag överlevde den här dagen också. Kan också påpekas att de var allt annat än änglar, ett under att jag inte fick huvudvärk! Som jag sagt så många gånger tidigare, jag beundrar de lärare som lyckades stå ut med vår tjattriga klass alla dessa år!

Nu är jag mätt och belåten, nästan för mätt faktiskt. Precis avnjutit en suuupergod tacos-middag efter mina önskemål. Jag skulle helt klart kunna föräta mig på tacos. Yummieee :D:D Mamma håller på att byta om till arbetskläder nu sen ska vi ut till stugan. Ska lämna av henne där och sen åka till Anna för att hjälpa henne med konteringar, bara att hålla tummarna för att jag faktiskt kommer ihåg hur man gör också!

Ciao så länge,

Skickat av: Emma

Frida.. Gömmer du dig eller? Jag har inte sätt skymten av dig sen du kom hem :(

Skickat: 2008-05-16 Klockan: 12:47:13
Skickat av: Emma

Hehe jo jag var på kajutan i lördags!! :)

Skickat: 2008-05-16 Klockan: 14:48:16

HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt