Pingstafton

Inlägget skrevs: 2008-05-10 i: Frida Emelie Klockan: 11:37:02 Kommentarer 0
Idag är det pingstafton. Dessutom är det klarblå himmel, strålande sol och tjugo grader varmt ute. Det känns verkligen som en toppendag! Jag ska snart iväg på dop, mitt kusinbarn Moa ska döpas och det blir nog en superfin tillställning. Först blir det i Domkyrkan och sedan fika i församlingsgården. Runt 60 personer tror jag skulle komma också så det blir trevligt :)

Det gick bra att jobba igår men drog på mig världens migrän pga dålig luft. När jag kom hem la jag mig och sov en stund sedan packade jag, åkte ner på systemet och plockade upp Sara och Hanna. Vi åkte och handlade picnick-mat på Härnöhallen och sedan åkte vi till Sandö. Satte oss vid fotbollsplanen och åt; baguette, rostbiff, potatissallad, körsbärstomater och avokado medan vi kikade på fotbollsmatch. När vi ätit segade vi ett tag och sen blev det bastande, det var väldigt varmt och svettigt (as usual?) men skönt sådär efteråt. Satt och snackade och flummade ett tag sen vid halv tolv körde jag hemöver. Slocknade som en stock, det var gött.

Nu sitter jag här, nyduschad och försöker tänka igenom min garderob för ett bra klädval. Börjar känna mig lite småstressad också, vill ju bli färdig i tid men jaa, det löser sig nog :p

Ha en toppendag i det toppenfina sommarvädret! :D:D

HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt