Nån som vill byta nacke med mig?

Inlägget skrevs: 2008-05-13 i: Frida Emelie Klockan: 16:38:27 Kommentarer 2
Just nu skulle jag bara vilja ta bort min nacke och rygg och ersätta den med nån annans. Jag förstår inte.. Har haft världens spänning nu ända sen jag kom hem från Thailand och den vill inte försvinna.. Det värsta av allt är att spänningen i nacken gör att jag får migrän nästan varje dag = not fun..

Idag har jag dammsugit och plockat lite överallt i huset. Fick även trevligt lunchbesök av Fannilur och jag bjöd på mumsiga toast :) Hon hade dock lite ätsvårigheter på grund av svullen tunga men det står hon helt själv för! :p Förmodligen ska vi iväg på flagg-träningen ikväll, måste bara ta reda på om de verkligen har först och om de ska dansa. Mohahaa, could be fun! Annars blir det till stugan för att hjälpa mamma fixa och greja som sagt.

Nu ska jag värma min vetekudde och lägga på mina axlar och hoppas på att allt kommer kännas mycket bättre sen.

Ciao!
Skickat av: Jennie

tack! =)

haha, kan tänka mig de! sno inte malin bara, hon är min nu! haha =D nej men de är superkul att du ska med till norge! så länge sen ja såg dig. de borde vi ändra på =)

Skickat: 2008-05-13 Klockan: 20:45:49
Bloggadress: http://www.jennsan.devote.se

Skickat av: jennie

Inte? de är esteternas fel! ;o haha, men aa. ni måste ju följa med!:) de ordnar sig säkert. om inte annat får ni väl ta er dit själv, så bor ni med oss bara, de borde ni ju få plats! vi skulle ju bo som i danmark, på ett träningscenter typ =)

Skickat: 2008-05-14 Klockan: 12:51:55
Bloggadress: http://jennsan.devote.se


HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt