Morrn Morrn

Inlägget skrevs: 2008-05-17 i: Frida Emelie Klockan: 09:42:51 Kommentarer 0

Jag klev upp för tio minuter sedan, känner mig faktiskt grymt pigg! Skönt att verkligen ta sig upp för en gångs skull! Har precis skalat en mandarin och insett att grannen mittemot håller på att lasta av och sätta ihop en byggnadsställning, vilket de kommande veckorna kommer innebära brädfodring/målning = tidiga mornar. Så länge de inte börjar spika före nio på mornarna är det okej för mig.

Nu ska jag susa iväg upp till Elin, lämna av henne på Technichus och sedan hämta Klara, hoppas att lilla Klaris är vaken bara.. :p

Ha en bra förmiddag,


HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt