Men va tusan..

Inlägget skrevs: 2008-05-11 i: Frida Emelie Klockan: 22:45:05 Kommentarer 0
Det är nåt sepefel på min telefon. Folk har försökt ringa hela dagen utan att komma fram men det går finfint att skicka sms. Så nu efter syrran provat ringa ett antal gånger och till sist ringde hem testade även jag att ringa min kära telefon och så möts man av rösten "för närvarande kan du inte nå det önskade numret.." bla bla bla. Blir sjukt less. Känner inte att jag har råd att köpa en ny telefon så hoppas verkligen att det bara är nå knas med den!!

Nu ska jag i alla fall knyta mig, känner att min stackars kropp kan behöva det.


Sleep tight

HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt