Karlstad nästa

Inlägget skrevs: 2008-05-31 i: Frida Emelie Klockan: 12:51:30 Kommentarer 0
Nu är jag redo för avfärd. Hann inte se hela filmen men jag får se klart den när vi kommer tillbaka. Har varit med mamsiegull på affären och handlat lite smått och gott och snäll som hon är fick jag en Cosmopolitan så jag ska ha något att roa mig med på sjukhuset. Man fick dessutom ett mascara-prov som jag passade på att använda när jag sminkade mig, grymt bra kändes den! Nu har vi precis ätit så alla är mättna och belåtna. Mamma sitter och visar morfar och Bibbi lite bilder från i torsdags men antar att vi snart ska packa in oss i bilen och bege oss neröver.





Ha en toppendag,

HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt