Godnatt Sverige

Inlägget skrevs: 2008-05-22 i: Frida Emelie Klockan: 22:05:21 Kommentarer 3
Nu har jag precis kommit hem från en trevlig kväll hos familjen Olsson. Vi fick mycket gott fika, jag tror att Linnea blev glad för sina presenter, vi har snackat massa skvaller och dessutom snyltade jag och mamma så vi fick låna varsin lite väska av Linnea att ha på banketten i Stadshuset nästa torsdag. Bra skit :) Nu ska jag packa ihop tjockkängor, täckbrallor och vindbrallor och massa andra varma kläder. Ska jobba på Älandsbro Dagis imorgon klockan 07.30-16.00. Ikväll har jag fått lite update av Nina, som jobbar där, att på min avdelning var ALL ordinarie personal borta idag, kanske även imorgon. Shit pommes alltså, så 27 små knottingar på 3-5 år har jag att ta hand om, kan bli intressant.. De är så många att de brukar få tillbringa hela dagarna utomhus, därav min uppladdning av varma kläder :p

Såå, nu ska jag packa allt i en påse, eller kanske en liten väska och sedan göra mig iordning för att sova. Det gäller att vara pigg, fräsch och på topp inför morgondagen har jag en känsla av. Vi hörs imorgon kväll, det vill säga om jag överlever dagen ;)

Sleep Tight,



JUST, Markus passade på att langa på mig en biljett till Sommarfesten på Logen den 31 maj. 100 kronor kostade den, från 18 år med dj, utebar och trubadur. Ni hänger väl med? ;)
Skickat av: Malin

haha, jag tyckte det, men hon gick vidare ivf, så nu får man hoppas att hon har vilat rösten nu tills imorgon ;p



haha, jag önskar dig all lycka som går :)

Skickat: 2008-05-23 Klockan: 15:33:07
Bloggadress: http://malinhjortsmark.blogg.se/

Skickat av: Emma

Huum ja är tycker du, nångång nästa vecka? :) Nej tyvärr vi har läger med curlingen då. Det suger :(

Skickat: 2008-05-23 Klockan: 16:50:44
Skickat av: Malin

haha, ja jag menar det :p



haha, låter inte som att du hade en sån väldigt jobbig dag då med andra ord :p

Skickat: 2008-05-23 Klockan: 16:59:46
Bloggadress: http://malinhjortsmark.blogg.se/


HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt