En mysdag med Elin :)

Inlägget skrevs: 2008-05-08 i: Frida Emelie Klockan: 18:34:24 Kommentarer 1
Idag har jag haft ett par riktigt mysiga timmar med Elin. Vi köpte med oss kycklingsallad och portello från Rutiga Duken och satte oss på en bänk på Mellanholmen för att äta lunch. Det var varmt och skönt men ju fler tuggor man tog desto kallare blev det och innan vi riktigt hunnit färdigt började det falla regn från himlen, bara lätt som tur var. Vi kilade in på Åhléns, kramade Emma och så hjälpte hon mig att kirra nytt Åhléns-kort eftersom jag tappat mitt förra.. Sen köpte jag två fotoalbum så nu är det bara att börja ta tag i att fixa in alla bilder framöver. Träffade Elin A och Emilie på stan också, de hade varit och laddat upp på Systemet så vi pratade om lite party till helgen. Jag känner mig faktiskt rätt taggad, mysigt att få träffa dem lite om inte annat men vi skulle bestämma mer ikväll tror jag.

Nu har jag precis kommit hem från pappa. Hade lämnat min cykel där förut idag och trodde jag skulle dö av cykelturen hem men det var riktigt skönt faktiskt! Jag tog mig till och med uppför biblioteksbacken, det hade jag aldrig trott om min nuvarande kondis! Ska strax ta tag i vardagsrummet och jag tror faktiskt det kommer gå helt okej, känner att jag fick lite viljestyrka av cykelturen, hahaa. Ska sätta på lite skön musik också så jag får lite mer styrka och när jag väl är färdig tänkte jag unna mig att titta på en film eller lite serier. Måste se till att somna tidigt också för imorgon blir det uppstigning klockan 6 för att åka iväg med mamma till Hälledalsskolan klockan 7, wish me luck!!
Skickat av: Luris

Saknar dig också Frippii! och vet du? jag kommer hem på lördag förmiddag!!!!! ;D;D;D Lite hemlis men Tomas läser ju inte din blogg så det blir nog en överraskning ändå ;)



Jag ska också upp tidigt imorn, klockan fem! börjar sex :S



ses förhoppningsvis i helgen!!! :D Pusssis ;P

Skickat: 2008-05-08 Klockan: 22:58:28
Bloggadress: http://fannysvanholm.blogg.se/


HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt