Up and shine

Inlägget skrevs: 2008-06-12 i: Frida Emelie Klockan: 11:35:53 Kommentarer 0
Nu på morgonen har jag varit riktigt effektiv faktiskt. Varit och handlat åt mormor och morfar, köpt blommor till Jennifer och nu håller jag på att tillverka massa kort till blommorna, jag är duktig jag vet ^^ Fick nyss uppdatering om att det regnar hemma, tycker synd om er brudar som ska ta studenten idag! Hoppas att det hinner sluta bara! Här är det rätt fint väder! Sol, inte så blåsigt alls och bara några få moln, det har utlovats regn här också men hoppas det vill hålla sig borta! Jennifer tar inte studenten förrän klockan tre så jag har några timmar på mig att sätta band på alla blommor och sätta fast korten, sedan tar jag och morfar en promenad bort till skolan.

Igår råkade jag shoppa ett par Vagabond skor, tycker ju som sagt att det är dags att lägga mina vita (grå?) Fred Perry skor på hyllan nu. Så ett par svarta fina tygskor blev det, sånna med ett band runt vristen. Tittat på dem flera gånger och så slog jag till sist till eftersom det inte fanns några vanliga svarta tygskor med snörning. Det kanske införskaffas i helgen om det blir shopping och galej :p På lördag ska i alla fall jag och Jennifer luncha på Royal, en thai-restaurang. Gött, gött :D

HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt