Underbart, underbart, underbart!

Inlägget skrevs: 2008-06-19 i: Fotografier Klockan: 08:37:40 Kommentarer 2
Var tvungen att ställa väckarklockan på halv åtta eftersom jag skulle ner till Blåsippan och lämna in mina prover. När jag kom hem, fem över åtta, packade jag ut massa grejer i bilen. Allt det som jag och mamma rensade bort igår, så nu ska vi snart åka till tippen, så fort hon käkat frukost och fått på sig kläder.

Underbaaaart väder är det ute idag också, kunde knappast bli bättre! Lovely! ^^ Vore ju taskigt om det blir regn imorgon nu när det trots alla prognoser har varit så fint väder hela veckan. Eller skapligt i alla fall. Var tvungen att kika in på smhi.se och vi hade en stooor sol och arton grader idag. Tror nog att det kommer bli varmare faktiskt för är redan femton grader ute!! :D Fast det står fortfarande att det ska regna imorgon förmiddag.. Aja, det blir nog trevligt ändå!

Nu ska jag ta och kika igenom en sista gång så jag inte har något mer som ska slängas, säkert finns det ännu mer skit jag kan rensa bort! :p



Ibland önskar man att man var liten och bekymmerlös igen! ;p
Skickat av: sara

hihi cute bild! :D syns att det är du :)

Skickat: 2008-06-19 Klockan: 13:51:04
Bloggadress: http://sawja.blogg.se/

Skickat av: sara

haha började fundera lite vem de va från först ;) jaa, skitlikt!! ;D sötis. Jaa, ÄNTLIGEN! Häng på då ;)

Skickat: 2008-06-19 Klockan: 15:57:42
Bloggadress: http://sawja.blogg.se/


HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt