Toppen, toppen, toppen

Inlägget skrevs: 2008-06-11 i: Frida Emelie Klockan: 11:03:17 Kommentarer 1
Idag är det sol, rätt hyffsat väder ändå! Resan ner gick toppen, skönt att kunna kika på Grey's nästan hela vägen! Morbror och kusin Jossan kom och hämtade upp mig sedan väntade Jejja och Andreas hemma hos mormor och morfar. Mormor var rätt pigg så det var kul :) Vi kollade på fotbollen och myste, jäklar vilken match! Nu är Jennifer på skolan en sväng, tror de hade brännbollsturnering. Sedan kommer hon hit och så ska vi åka ner på stan en sväng. Ska sikta in mig på att köpa ett par nya tygskor, ett par mörka denna gång tror jag eftersom jag skitar ner mig som en liten gris :p Sen blir det nog en fika också för det ville hon så vi får väl se hur det slutar :p Morfar är iväg på Apoteket och hämtar ut mediciner till mormor så jag är vaktis. Fast just nu ligger mormor och vilar för hon hade vaknat fyra imorse. Så fort morfar kommit hem ska jag slänga mig in i duschen och fräscha till mig lite ^^
Vad är det för väder hemma? Kallt, grått och regnigt?!

Puss!
Skickat av: Lurfilur

Det är mulet Frippii :P

Skickat: 2008-06-11 Klockan: 11:10:07
Bloggadress: http://fannysvanholm.blogg.se/


HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt