The End of The Weekend

Inlägget skrevs: 2008-06-08 i: Frida Emelie Klockan: 11:48:01 Kommentarer 0
Suck. Redan söndag. Vart tog all tid vägen?! Igår var i alla fall en hellyckad dag! Åkte båt upp till Norafjärden, åt grillad korv och åkte lite vattenskidor sedan båt hem igen. Blev lite kallt till och från och blåsigt men man ska inte klaga, mysigt var det :) När jag kom hem ser jag ut som ett tomatoface och tror att det beror på vinden men icke då, lyckas totalbränna mitt fejs med fina vita brill-märken.. Kan också nämna att det inte är så mycket bättre idag, Rudolf med röda mulen - hej på dej!

Var lyckad mat och fest hos Malin också, grymt trevligt! Har härlig träningsvärk i armarna och ryggen idag, vet inte om det är från vattenskidåkningen eller från Wii-spelandet, förmodligen både och som vi stod där och boxades :p Nu ska jag snart iväg med Linn och käka lite bakismat, fast jag känner mig inte bakis faktiskt. Skönt! Men lite flott-mat är ju faktiskt aldrig fel så här dagen efter! Tog även en skön promenad hem inatt, först till Malin och hämtade cykeln och sen hojade jag hem. Riktigt skönt, jag som annars inte brukar vilja gå hem själv men nu kändes det toppenbra! :D Är inte sådär jättefint väder ute men känns ändå riktigt varmt, gött!!

Ha en fin dag,

HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt