Service på hög nivå... Eller?

Inlägget skrevs: 2008-06-17 i: Frida Emelie Klockan: 16:46:17 Kommentarer 0
Suttit på Blåsippan i en evighet, runt två timmar tror jag. Till sist fick jag träffa en läkare, sedan ta lite prover. Två blodprov och vikt, för att se att alla världen är normala. Först och främst ska de se så jag inte fick någon mag-tarmbakterie i Thailand innan vi ska gå vidare och se om det är laktos eller något annat. Så fick med mig massa provgrejer hem så jag ska kunna ta prov, nice huh? :s

Nu är det stress, stress, stress. Ska åka till Eriksfors om tio minuter på Bibbis sjuttioårskalas. Skiter i att byta om, känner mig rätt fin ändå :p Bara dra på mig lite smink så blir det nog bra, förhoppningsvis :)

Ha en nice kväll!

HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt