Saknar dig hjärtat!!

Inlägget skrevs: 2008-06-12 i: Fotografier Klockan: 13:42:25 Kommentarer 1

Du är samtliga färger
på livets palett
och när något känns fel
kan du vända det rätt.

Du kan sången och texten
i all min musik
och för mig är du helt
speciell och unik.


Ja du har blivit min vän
och jag vet var du står
och det är du som finns kvar
när de andra de går.


Jag önskar dig enbart lycka i livet
men ber dig att inte ta allting för givet.
Men en sak är säker, det lovar dig dig
att alltid ska Du vara viktig för mig!

Skickat av: Systeryster

Saknar dig så mycket att det gör ont... <3

Skickat: 2008-10-07 Klockan: 12:03:26
Bloggadress: http://sfrykland.blogg.se/


HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt