Pyjamasparty

Inlägget skrevs: 2008-06-26 i: Fotografier Klockan: 11:55:07 Kommentarer 1
Jajjemen! Igår när jag var i Rystrand och lämnade soffan fick jag ett sms av Sara, hon frågade om jag inte ville vara med henne och Anna på pyjamasparty. Självklart, det bangar man ju inte så när jag kom till stan skyndade jag mig att packa ner diverse fulsaker sedan tog jag moppen ner. Vi åt toast och satte på oss fula pyjamaser sedan var det igång. Satte upp två fina tofsar var på huvudet, åt massa popcorn och tjattrade. Bar även in Saras säng i vardagsrummet så det blev en stoor säng tillsammans med soffan. Lyckades även få ner Hanna ett par timmar tidigare så hon joinade oss strax efter ett-tiden. Vi kikade på två riktiga tjejfilmer innan det var dags att till sist somna vid fem imorse. Nu sitter Hanna och tittar igenom Saras årsbok medan Sara är iväg på körlektion. Anna den piggisen klev upp redan halv tio och sitter nu på ett tåg ner till Gävle. Ska väl snart ta och kocka ihop någon frukost, även fast vi åt den halv tre inatt :p Lovar att det kommer fulbilder sen, eller söt-bilder ;)

Skickat av: Luris

Hörru! Ta och uppdatera vafan? ;P

Skickat: 2008-06-29 Klockan: 09:47:19
Bloggadress: http://fannysvanholm.blogg.se/


HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt