On my way

Inlägget skrevs: 2008-06-10 i: Frida Emelie Klockan: 14:38:30 Kommentarer 0

Nu har vi precis hunnit förbi Södertälje. Blev en dryg halvtimme försenad till Stockholm så det var tur att jag hade lite marginal att knapra in på. Tågbytet gick bra och nu sitter jag här med alla kostymklädda karlar. Otroooooligt skönt att slippa alla griniga och gnälliga barn! Dessutom får man ju gratis frukt och te/kaffe så man ska inte klaga :p Mellan Sundsvall och Stockholm hann jag avverka fyra Grey's avsnitt så jag tänkte ta och fortsätta nu. Ett avsnitt till sen går jag in på säsong två, hoppas det är några avsnitt jag missat där för lite småtråkigt ändå att se de man redan sett, men ska man så ska man :p Mamma ringde för en stund sedan med ett glädjande besked, mormor skulle ha kommit till sjukhuset i Arvika idag men nu får hon åka direkt hem istället eftersom hon är såpass pigg! Riktigt mys :) Ska jag pyssla om henne ordentligt och hjälpa till så gott jag kan. Ska försöka ta en tur på stan imorgon också, köpa ett par svarta tygskor, hoppas på att det finns några :)

Nee, nu ska jag fortsätta kika på Grey's. Ha en toppendag!
Juuust, här skiner solen. Fett nice :D


HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt