Ny dag, nya tag

Inlägget skrevs: 2008-06-04 i: Frida Emelie Klockan: 06:37:51 Kommentarer 0
Uppkliven och påklädd, inte mer inte mindre. Lider av sömnbrist även fast jag lagt mig tio de två senaste kvällarna, vad är det för tid liksom?! Fast i och för sig är jag inte van att ha så mycket runtomkring mig heller, kaaaan ju ha med det att göra. Igår när jag slutat fick jag lifta med skolbussen in till stan eftersom han ändå skulle dit, felt good! Sedan sprang jag hem till pappa, fick ringa honom och be han lite upp Elins nummer och sen ringa henne - min mobil hade ju lyckligtvis laddat ur.. Mötte upp Elin och hennes kompis Jenny på Technichus sedan gick vi lös som galningar, var där inne och lekte i två timmar! Efter det blev det glass och liftning hem med Lurfilur. Velade fram och tillbaka men så bestämde jag mig för att åka och dansträna, så slängde i mig en macka och cyklade ner till Brännaborg, där bara jag och Jennie var.. När Malin kom ringde vi Lena och hon hade visst skrivit fel på lappen, såklart skulle det vara Brännaskolan! Så det var bara att hoppa in i Maluts bil och brumma upp. Sedan dansades och dansades och dansades det, jäklar vad kul det var! Och helt off var jag ju inte heller. Så till sist bestämde jag mig för att jag ska vara med på teatern på fredag, får la se hur pass bra det kommer gå :s

Jag kom hem strax efter åtta och eftersom jag glömt äta middag innan träningen brummade jag och mamma ner på Härnöhallen. Hon behövde köpa blomjord till omplanteringen och så köpte vi lite Krögarpytt som jag värmde när jag kom hem, yummie :D Sedan blev det till att däcka, var på tok för trött att åka ner och titta på Minigolfen, det får bli en annan gång helt enkelt!

Ska ta och packa ner badkläder, handduk och fika nu för jag ska gå bort med klassen till Snibben hela förmiddagen, kan bli riktigt gött! Få slippa det torra klassrummet och få njuta lite av solen jag med, kanske passa på att imponera på kidsen och hoppa i plurret jag med, då skulle de nog bli mäkta chockade ;)

Ha en fin dag,

HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt