Myggbett, bakfylla och blåmärken

Inlägget skrevs: 2008-06-22 i: Frida Emelie Klockan: 11:34:46 Kommentarer 1
Helgen har verkligen varit hur lyckad som helst! Tur att det finns människor som tänker på allt! :) Känns som vi mest ätit och druckit hela helgen, myst och mått gott. Blivit en hel del matcher i kubb också och lite fyllefotboll. Helgen kan väl sammanfattas ungefär så här:

~ Midsommarlunch med massa snaps.
~ Redan middag? Blev nog lite många snaps och en powernap (på ett par timmar).
~ Folk som visat kroppsdelar både hit och dit.
~ Fyllefotboll, alla klagade på ömma fotleder på lördag morgon.
~ Död lördag = återhämtning, för de flesta.
~ Hes och ont i halsen efter att ha dansat ute till halv fyra på morgonen.
~ Toppenfint väder hela lördagen, HEJ Rudolf och linne-bränna.
~ Myggor stora som hästar, betten kliar som bara den.
~ Blåmärken och skrapsår lite här och där men så ska det väl vara?
~ Bakfulla människor som ska städa ett helt hus, gick faktiskt toppen!
~ Vansinnesfärd med Linn, det var faktiskt bråttom.

Nu skulle jag vilja tippa mig själv i en iskall sjö men får lov att vänta tills Linn slutat jobba. Börjar även pratas om nästa helg, är det bara jag som känner för lite återhämtning?! :o Fick även klartecken att de ville ha med mig på nästa års fest, så nån succé måste jag ju ha gjort. Lyckades inte ta en enda bild med min kamera, vet faktiskt inte riktigt var den höll hus men det kommer, antar jag. Men som jag sa, What happens in Antjärn stays in Antjärn.
Skickat av: malin

menar det =) har lagt in massa musik nu, och påbörjat packningen lite lätt, men vet inte vad jag ska ta med mig för kläder.. förmodligen blir det väl för mycket som vanligt :P

Skickat: 2008-06-23 Klockan: 15:32:22
Bloggadress: http://malinhjortsmark.blogg.se/


HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt