Mitt rum är inte längre ett bombnedslag

Inlägget skrevs: 2008-06-18 i: Frida Emelie Klockan: 19:25:30 Kommentarer 0
... Krävs bara lite dammtorkning, byte av gardiner och sängkläder och lite mer röjning sen är det så gott som tip topp! Anna kom förbi ett par timmar också, var moraliskt stöd och så blev det en heeel del surr, ta igen förlorad tid så att säga! Blev middag hos pappa, pytt i panna gott gott :D Hann över på Systemet två svängar också, blev en Absolute Pear (hoppas den är god nu också!!) sedan en hel del xcider. Tur att de hade extra öppet till sju idag så jag hann med den andra vändan också, slipper jag allt folk imorgon :D :D Måste även åka till Blåsippan imorgon bitti med mina prover, helt klart hrm, intressant (äckligt) att genomföra men nu är det gjort så får de se om jag fått nån skit i Thailand eller vad som är fel. Ska snart cykla neröver och möta upp Sara sen blir det fotboll med tjejerna hos Emma, nice nice :D

Heja Sverigeeeeeeeee!!

HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt