Mitt nya laktosfria liv

Inlägget skrevs: 2008-06-17 i: Frida Emelie Klockan: 11:10:56 Kommentarer 0
Jajjemen, idag börjar det.
Suck.
Ska väl snart försöka bege mig ner på staden och införskaffa sådana piller, som gör att magsmärtan försvinner även om man skulle få i sig lite laktos. Sen är det väl läge att uppdatera mammas kyl helt enkelt. Blääääeee. Men men, hellre avstår jag laktos än att ha så här ont i magen resten av mitt liv, ett rätt simpelt val faktiskt. Juuust, skulle ju ringa Blåsippan också, eller så frågar jag bara grannens barn. Blir nog lättast så.

HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt