Ibland skäms man över att vara svensk

Inlägget skrevs: 2008-06-18 i: Frida Emelie Klockan: 23:10:06 Kommentarer 0
Som när Svenska Landslaget i fotboll bestämmer sig för att inte vara med i matchen överhuvudtaget. Vem tror att man kan vinna och behålla boll när man går omkring på planen medan motståndarna spurtar hit och dit? Sanslöst.. Var inte ens värt att se matchen, riktig skitfotboll var det om man får uttrycka sig så. Fick ur mig lite frustration på vägen hem i alla fall, pressade mig på cykeln uppför Kapellsbacken trots att jag var grymt trött eftersom jag saknar kondition..

Nu ska jag i alla fall röja lite mer, göra mig av med lite ilska och sen sova, blir upp tidigt imorgon bitti. Ska åka ner på Blåsippan med proverna så de hinner komma iväg och sedan ska vi åka till soptippen med allt bråte vi städat fram idag. Blir lunch på donken också, pappa bjöd dit mig och Heidi, muuuums :) Sen blir det fortsätta städa, om jag inte hunnit färdigt och födelsedagsfika hos Sofie, som fyllde år i måndags :)


Men nu, godnatt ^^

HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt