Helmysig dag ^^

Inlägget skrevs: 2008-06-08 i: Frida Emelie Klockan: 17:59:32 Kommentarer 0
Blev både bakismat och båtåkande idag igen, riktigt härligt! Blev upplockad av Linn och när vi ska hämta upp grabbarna frågar de om vi inte ska åka lite båt också, självklart! Åkte hem och hämtade badkläder och sedan ner till Simhallen. Tog båten bort till Donken och efter låååång tid hade alla fått mat och vi satte oss nere i båten och åt, gott med flott! Sedan åkte vi ut mot Älandsfjärden och gled runt lite. Var nästan på väg att bada (inte jag då..) när svarta moln började rulla in så vi skyndade oss in till stan. Gled en runda ut mot Fälleviken och sedan tillbaka till Simhallen. Riktigt härligt! Nu är mitt face ännu rödare och finare ;) Fast smörjde i alla fall in näsan en skvätt men ska det va så ska det!

Har precis vilat en stund, det var välbehövligt! Mamma kom precis från stugan och håller på att kocka ihop lite köttfärssås och spaghetti, mumma! Sen måste jag verkligen ta tag i min röra till rum.. Packa upp väskan från jag var i Arvika sist (oops) och sedan packa den igen.. Känns lite drygt måste jag erkänna men samtidigt känns det mysigt att åka ner! Mormor får förmodligen komma hem från sjukhuset imorgon och eftersom hon knappt kan gå kan nog morfar behöva all hjälp han kan få, både fysiskt och psykiskt. Så jag får väl hjälpa till att handla, städa, laga mat och greja på. Håll tummarna för att jag klarar det! Sedan på torsdag är det ju lill-kusinens student och på fredag bal, om jag förstått det hela rätt! Men först var det städning, packa och umgås med Sara som gällde.

Kom precis på att jag måste ta och stoppa in kamerakortet i datorn och kolla på alla juveler från gårdagen, kan faktiskt bli lite roligt! Lägger nog in lite fyllebilder senare, när jag städat och förtjänar att sätta mig här igen! ;)

Puss,

HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt