Godnatt!

Inlägget skrevs: 2008-06-02 i: Frida Emelie Klockan: 21:54:12 Kommentarer 0
Hemskt att erkänna det men jag är heeeeelt och hållet slutkörd. Jobbat hela dagen fram till tre, åkte in till stan och blev avsläppt hos Sara, upp till Sandö och lekte papparazzi, middag på Lundegrillen sedan till pappa där det blev tårta och umgås med dem + farmor och så hem vid nio. Är så trött så jag håller på att dö och värken  i min nacke har kommit tillbaka.. Känns hemskt att lägga sig FÖRE tio men föredrar att vara pigg och fräsch imorgon! Känner även att jag kommer slockna på fem sek så fort jag är färdig med detta inlägg!
För övrigt kan tilläggas att jag höll på att smälta bort igår! 60 mil i en stekhet bil (utan ac of course). Uäh :s


Godnattpuss,

HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt