Fredagkväll

Inlägget skrevs: 2008-06-06 i: Fotografier Klockan: 23:03:07 Kommentarer 1
Måste säga att dansen gick sisådär. Ingen riktig höjdare men men, sånt som brukar kunna hända första gången vi ska uppträda med något och är lite smått okoncentrerade. Efter det var slut, eller drog till och med i pausen, hämtade jag upp Elin och Emilie. Åkte hem till mig och plockade på mig mer varma kläder sedan vidare mot Sälsten. Nu har jag precis kommit hem efter korv- och marshmallow(?)grillning och en massa surr. Linda och Frida tittade förbi en stund och sen även Linn, trevligt trevligt ^^ Tog även en runda förbi Elins nya hus innan jag skjutsade hem henne, riktigt fint var det så nu är det bara att vänta på inflyttning och fest så man får se det invändigt också ;)

 

Har även insett att jag har sjuukt ont i mitt vänstra långfinger, råkade klämma det idag när jag slängde ner en vedklabbe skottkärran, klantigt värre! Nu ska jag försöka plocka lite mer på mitt rum sedan sova. Man måste ju vara fit for fight om det blir läge för lite pressning även imorgon!

Godnattpuss,
Skickat av: jennie

Haha, ne dansen var väl ingen jätte hit! Men du skulle ha sett mitt snygga kast när julia slog i staven så den vobbla ner till publiken sista nummret! ;D

Skickat: 2008-06-07 Klockan: 19:43:54
Bloggadress: http://jennsan.devote.se


HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt