Ett riktigt blåsväder

Inlägget skrevs: 2008-06-09 i: Frida Emelie Klockan: 06:19:29 Kommentarer 3
Nog är det allt sol idag med men jag skulle nog inte vilja påstå att det är särskilt varmt.. Blåser som bara den, sådär att man nästan flyger iväg när man går utanför dörren. Inte för att jag gjort det än men jag kan tänka mig att det är nästan så illa. Jag som ska vara ute en timme och spela brännboll med treorna nu på morgonen, typiskt.. Fast har jag tur blåser det inte lika mycket däruppe i Hälledal, det håller jag tummarna för! Idag ska jag jobba på lekis/fritids halv åtta till fyra. Jag har en känsla av att det kommer bli en väldigt tung dag.. Skrikande ungar, behöva vara ute större delen av dagen och så dessa mördartider! Att behöva kliva upp före sex är ingen hit för mig! Att jag dessutom är färdig och att vi inte ska åka förrän om ytterligare fyrtio minuter gör att det känns betydligt jobbigare.

Jag kan i alla fall se framemot att jag får umgås med världens bästa Z ikväll :D :D


Ha en bra dag,
Skickat av: mumari

God Morgon och ha en trevlig "blåsdag" :o)

Skickat: 2008-06-09 Klockan: 06:22:46
Bloggadress: http://mumari.se

Skickat av: louise

kolla in min blogg och bli medlem @ gratisbio.se . http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=45227



det skulle betyda mycket för mig. :)



ha en bra dag i blåsvädret, skönt att slippa solen ett tag. ;p

Skickat: 2008-06-09 Klockan: 06:31:45
Bloggadress: http://louisereinhold.blogg.se/

Skickat av: Junitjej

Trots att dte blåser, så hoppas jag att du får en trevlig måndag!

Skickat: 2008-06-09 Klockan: 06:31:57
Bloggadress: http://junitjejen.se


HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt