En helmysig kväll med Z!

Inlägget skrevs: 2008-06-10 i: Frida Emelie Klockan: 07:10:27 Kommentarer 0
Igår mötte jag upp Zandra på Systemet vid kvart i sex. Hon köpte ett flaska vitt och champagne och sedan gick vi på Hemköp för att köpa lite smått och gott. Letade efter jordgubbar men tycktes inte finnas så fick nöja oss med vinddruvor istället :p Vi kikade på alla fina i balklänningar och Zandra for hit och dit som en liten iller. Halvvägs till Volontären blir Zandra lat och ringer så vi får skjuts hem. Beställer lite mat från Minikrogen och får försenad födelsedagspresent av Zandra, som hon precis innan jag öppnar lyckas säga vad det är ;) Men fick ett par superfina snö-örhängen :D Maten kom förvånansvärt fort, efter tio min, så vi satte oss i soffan och åt, tittade på fotboll och njöt av det goda vinet. Vi blev båda lite småfnittriga, precis som det ska vara! Dock satte mamma stopp för fortsatt festande men idag känner jag mig rätt glad för det faktiskt. Jag ska ta tag i terrordådet på Hjortronstigen nu (mitt rum) och packa ner det sista i väskan. Strax innan nio kommer pappa och skjutsar ner mig till tågstationen sen är jag inte framme förrän tjugo i sex ikväll, en seg resa med andra ord! Tur att jag har alla säsonger av Grey's på min dator, att mamma köpt massa gotta och att jag åker förstaklass så jag slipper griniga barn!

Ha en toppendag :D,

HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt