Dumma, dumma, dumma.

Inlägget skrevs: 2008-06-25 i: Frida Emelie Klockan: 10:09:37 Kommentarer 1
Igår när jag skulle hämta Sara blåvägrade moppen så det var bara att stanna hemma. Den gick igång, den lät men den vägrade gå framåt. Och så tuffade det ur avgasröret, bra tecken va? Jag poppade popcorn och la mig och kikade på Sällskapsresan och Snowroller istället, funkade nästan lika bra, förutom att det hade varit mycket trevligare om Sara också varit med och garvat! Känns ju lite smådumt att sitta i skogen (nästan) och garva för sig själv men men.
Grymt besviken på vädret, jag som vill soooola så man får lite försprång jämfört med Sara innan vi drar. Suckarns suck. Var i alla fall duktig och klev upp vid nio. Även tjattrat lite med Elin som är bakis på Centralen, you go girl! Nu har jag faktiskt inte den blekaste vad jag ska hitta på, försökte ringa Sara men hon snarkar väl. Inte kan jag städa heller eftersom mitt rum är så gott som kliniskt. Får väl sitta och rulla tummarna till halv sex då pappa kommer och hämtar mig helt enkelt :p Då blire IKEA för att käka och inhandla soffa sedan upp till Rystrand för att lämna soffan och kika hur det blivit nu när de grejat en massa.

Have a nice day!
Skickat av: DOLLY

fin blogg du har :)

Skickat: 2008-06-25 Klockan: 10:20:54
Bloggadress: http://missdolly.blogg.se/


HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt