Det händer inte så mycket nu

Inlägget skrevs: 2008-06-24 i: Frida Emelie Klockan: 19:14:41 Kommentarer 0
Igårkväll blev det iväg och se Sex and the City, jäklar vilken bra film! Grät och skrattade om vartannat. Det var jag, Elin, Linn, Fanny och Elin som kilade iväg och såg den. Har inte inte sett den än, SE DEN!

Idag var jag och Elin och lunchade på Rutiga, blev en toasttallrik. Yummie ^^ Sedan cyklade jag vidare upp till Sara där jag hängde ett tag innan jag cyklade hem och kockade ihop lite pytt i panna. Precis varit inne och kikat väderprognos för Barcelona, det är mellan 25-30 grader varmt och sol i princip varje dag. Gött, gött ^^ Nu är det inte lågt kvar alls tills vi åker, kan inte fatta att vi är på väg. Marie och Johan åker ner till Arlanda imorgon, kanske dags för mig och Sara att börja packa snart? :p I alla fall börjat på en liten lista, snorkel och luftmadrass ska självklart med! Måste leta fram försäkringskort och sånt där med, rädd att jag har virrat bort det totalt bara men men.

Ikväll blir det lite mys med Sara troja, ta igen förlorad tid så att säga. Kanske lite chirre och någon film också. Ska försöka starta min pärla så jag kan åka ner och hämta henne, helt otroligt att börja köra moppe igen nu när mamma är borta med bilen, hahaa ;p

HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt