Längesedan nu

Inlägget skrevs: 2008-07-01 i: Fotografier Klockan: 15:39:00 Kommentarer 0
Helt enkelt inte haft någon ork att skriva något. Efter pyjamaspartyt blev det mys med Hanna och Sara, lite av en roadtrip till Härnösands små pärlor (Vårdkasen och Nickebo). I fredags blev det grillning hos Fanny med henne, Linn och Dalle. Myyycket gott :D Kvällen avslutades med Ronja Rövardotter för min del. Lördagen blev lugn sedan fullt ös medvetslös, nästan i alla fall. I söndags segade jag, åt bakismat på donken och sen hem och däckade igen. Pappa hämtade mig och Sara och vi följde med upp till Rystrand. Åt god mat, sedan tog vi en promenad till Hannas stuge i Klockestrand. Blev ett kvällsdopp i älven sedan en massa mys och surr innan vi till sist somnade. Igår följde vi med henne på jobbet en stund innan vi tog bussen hem. Idag har jag varit på stan en sväng, fikat med pappa och följt med Linn på lunch. Även packat och grejat för 17.10 sätter jag och Sara oss på tåget neröver. Ska bli så gött att komma ner till värmen, även om vädret säger att det ska bli strålande sol och 27 grader varmt här på torsdag.

Ses igen 11e juli ; )


HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt