Fy sjutton

Inlägget skrevs: 2008-01-28 i: Frida Emelie Klockan: 14:44:02 Kommentarer 1
Mår skit idag, förstår inte vad det är.. Började redan igårkväll när jag skulle sova, världens illamående rullade in över mig. Imorse när jag skulle skjutsa ner mamma kom det tillbaka. Känner mig hrm, sjuk :s Fyyy..
Har sovit till nu, mår fortfarande inte helt okej. Börjar känna mig lite febrig också. Damn..
Ska gå och titta om jag har någon feber nu...
Skickat av: Jennie

ja jag såg dig allt på begravningen en snabbis! såg att du tjuvkikade ^^ , jasså gjorde han?;o ja nee. synd de där. men var det verkligen därför? det fattade inte jag... har vi tur kommer vi att få¨det gå hop i år. jag och mamma har flyttat alla kläder till agada nu, storstäda, bytt gardiner, märkt uniformerna osv nu! så det känns skönt :)
krya på dig frida!:)
kram

Skickat: 2008-01-28 Klockan: 23:09:28

HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt