And off we go

Inlägget skrevs: 2008-01-25 i: Frida Emelie Klockan: 08:48:46 Kommentarer 0
Det här kommer bli en bra dag, jag känner det på mig. Det ligger i luften ;)
Är mysigt vinterväder ute. Minus 6 grader och soligt, eller just nu är det lilaskimrande himmel. Fint :)
Ska iväg och gymma med Emma nu (tror jag), ska ringa henne och se så hon är vaken bara. Sen tänkte jag fixa lite med mina fotoalbum som ligger utspridda över hela matbordet i vardagsrummet. Fy Frida :p
Ska åka på Coop och se om de har några billiga där också så jag kan börja med mitt studentalbum, wieee :D:D

Have a nice day! :)

HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt