Väckt av en telefon

Inlägget skrevs: 2008-02-19 i: Frida Emelie Klockan: 09:08:17 Kommentarer 0
Ville snooza lite och helt plötsligt märker jag att det ringer, hahaa. Var Katarina som inte kunde jobba ikväll och hört av Lena att jag är hemma så nu har jag två timmars jobb ikväll, aldrig fy skam. Speciellt inte när jag ska träna drillisarna och mina gamla kompanjoner ;) Ett extra plus är ju dessutom att jag såg att de höjt min timlön till 99,59 kronor, woopa :D För att göra något man tycker är kul liksom.

Helt plötsligt är tröttheten som borta med vinden och kvar lämnas en dag med halvtråkigt väder. Ska skicka ett sms till Linn och höra om hon är sugen på ett gympass annars kanske jag tar mig ut för en liten lufsning, högst osannolikt men drömma kan man ju :p

HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt