Två dagar..

Inlägget skrevs: 2008-02-23 i: Frida Emelie Klockan: 11:17:38 Kommentarer 3
Oh my.. Sinnessjukt.
Om drygt fyrtioåtta timmar sätter jag och Emma oss på tåget ner till Stockholm.
Kan inte inse, oooooh. Spännande. Känner fortfarande inget pirr dock, vad är det för fel?
Har precis letat fram ännu ett par shorts och lagt till min packning. Ett steg i rätt riktning? ;)
Pappa kommer och hämtar mig snart, ska vi handla och så ner på stan och köpa lite smått och gott som jag måste ha med mig. Det är väl ännu ett steg vaaa? :p
Sen blir det släktkalas klockan två med min utomordentliga tårta (hoppas den smakar också), ska bli fettnice :D
Ikväll blir det som sagt middag och fest hos Elin, igår bestämde jag mig för att gå ut, idag känner jag mig inte lika stormsäker.. Jag får se hur det slutar helt enkelt..

Nu ska jag kila ner, packa smink och grejs som jag kan behöva och stoppa något i magen innan pappa kommer och hämtar mig. Ska även försöka leta rätt på min lista där det står vad jag ska handla och kanske stoppa ner presentkort och pengar om jag skulle få för mig att jag vill köpa något på stan :p

Puss ^^
Skickat av: Emma

Nixpix blir lungt ikväll! =) Självdå??

Skickat: 2008-02-23 Klockan: 12:02:52
Bloggadress: http://emmaberg.blogg.se

Skickat av: Emma

Vad blev dedå, alkis? ;) Ja tycker inte du har gjort nått annat än och festa sen du kom hem ;)

Skickat: 2008-02-24 Klockan: 11:04:08
Bloggadress: http://emmaberg.blogg.se

Skickat av: Emma

Haha knäppis ;) Ja dom där vätskeersätningstabletterna är jätte bra. Min familj knarkade dom när de var i thailand och ja tog såna när jag hade varit ut i grekland! Då vet du.. ;) När åker ni??

Skickat: 2008-02-24 Klockan: 14:32:18
Bloggadress: http://emmaberg.blogg.se


HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt