Tantbesök..

Inlägget skrevs: 2008-02-01 i: Frida Emelie Klockan: 12:26:32 Kommentarer 0
.. Är inte sääärskilt roligt. Hrm. Visst, gott med fika men massa prat om människor man inte har en aning om vilka de är. Jag gav upp att vara trevlig för ett tag sen och satte mig för att nörda lite istället. Det är bara ett problem, känner inte ens för att nörda! Suck..
Blir göingesoppa till lunch idag, göttarns :) Sen det bästa av allt, vi ska göra smörgåstårta som vi ska äta ikväll. LOVELY!! Bara för att jag inte fick någon i förrgår, mohahaa ^^ I'm looking forward to it! Blir ett besök på Lidl också, surprise? - Eh, no.
Äckligt väder är det ute också, snö ibland och regn ibland. Mysigt.

Nu fick Elin tid att skriva lite till mig i alla fall, alltid ett ljus i mörkret ;)

HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt