Spontanitet är bland det bästa som finns

Inlägget skrevs: 2008-02-10 i: Frida Emelie Klockan: 12:28:04 Kommentarer 0
.. Och vi är snart mästare i det!
Efter att tjockat massa mat - (avokado och räkröra, kreolsk gryta och glass med chokladsås) segade vi på fram till halv elva innan vi slutligen bestämde oss för att prova på ett krogbesök i Kramfors. Vi slängde på oss lite mer anständiga kläder, fixade oss lite och sen brummade vi iväg uppöver. Vid tjugo över elva var vi framme och kilade in på Gladan, där det var typ tio pers! Yey, vilken höjdare. Sara kände att det behövdes lite alkohol så hon köpte en cider, själv var jag nykter eftersom jag ville kunna köra hem. Satt och snackade med ett par SMO-killar och sakta men säkert rullade lite mer folk in. Dansade lite men pratade mest en massa hela kvällen. Fick även uppleva världens show, var bland det värsta jag sett! Hahaa ;p Och så fick jag ramlande personer i knät mest hela kvällen, alltid en upplevelse :p När det stängde åkte vi hem, mötte Hanna och c/o, blinkade till dem med ljuset och sen gasade vi hem genom tjockdimman. Kom hem strax efter halv tre, trött som en gris och somnade på ett enda blink. Var ändå en rolig kväll! Gillar spontanitet, då har man som roligast. Och man måste passa på att vara lite crazy medan man fortfarande kan!

Mamma väckte mig vid halv tolv idag, han knappt vakna innan det serverades äggröra på rostat bröd. Var gott, längesen jag åt det faktiskt. Nu får vi se vad den här dagen har i beredskap åt mig.

HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt