Söndagkväll

Inlägget skrevs: 2008-02-10 i: Frida Emelie Klockan: 23:42:16 Kommentarer 0
Jaa, kan sammanfattas rätt fort tror jag.

Var hos pappa och käkade, farmor var även där. Var himla mysigt :)
Kom hem strax efter halv åtta. Gjort ett försök och halvsett tre dåliga filmer sen blev det slutet på Runaway Bride. Nu har jag precis kikat på Cold Case, alltid lika bra. Synd bara att det ska gå så hiiimla sent. Sånt man får ta ibland, är ju ändå inte en sån där som måste upp sjukt tidigt eftersom jag inte har något liv. But heeey, den bjuder jag på i femton dagar till sen är jag som lever livet tillsammans med mina sköna bruds :D

Nu ska jag snart ta och knyta mig, tvätta bort sminket, borsta tänderna och krypa till kojs. Känner mig dock inte ett dugg trött så vettetusan hur jag ska lyckas somna men men, den som lever får se. Har ingen bok att läsa heller, kanske något jag borde önska mig när jag fyller år? Pocketböcker, hrm.. Grymt tråkigt men grymt välbehövt nu när jag ska iväg. Eller så slänger jag bara ner några gamla böcker som jag ändå kan lämna på vägen, lika väl som att lämna helt nyinköpta, speciellt om man fått dem i tjugoårspresent.
Får allt ta mig en funderare där..

Nu har även Sara gjort utmaningen, den får ni inte glömma att checka in. Psst --->

Imorgon blir det gym med Linn vid tio, tror nog att Sofipropp också skulle haka på. Fick ett roligt sms av Linn idag, har det inte kvar men det stod typ så här: "Tja bruden. Känner du inte för att träna imorgon? Det vore väl hälsosamt och nyttigt? Jag börjar jobba kvart i tre så kanske innan det?" Hahaa, nu känner jag att det är dags att röra på fläsket och vad är väl inte bättre än lite Linn som kör stenhårt med en? Hoppas bara att hon är på träningshumör och inte på inte-orka-träna humör för då kommer vi nog inte lyckas nå vidare.

Esch, nu blire sängen. Hey no life let's go.

Pöss :)

HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt