Snökaos

Inlägget skrevs: 2008-02-02 i: Frida Emelie Klockan: 13:59:05 Kommentarer 0
Det bara snöar och snöar, är det inte dags att ge sig snart? :o
Var ut till Klässbols linneväveri förut idag, ibland måste man ju offra sig när de andra vill dit. Passade på att plocka ihop lite tjugoårspresenter från mormor. Två limegröna löpare att ha rakt över ett köksbord typ, fick två diskhanddukar av mamma i samma färg i julklapp. Sen två handdukar att ha på badrummet, en rosa och en lila med handavtryck. Grymt snygga faktiskt! :) Efter Klässbol tog vi en sväng på stan. Plockade ihop två keramikskålar i födelsedagspresent (även de från mormor) var himla fina de med faktiskt. Är mammas gamla barndomskompis som gör dem. Svarta med vita mönster inuti. Ska önska mig en ljuslykta av mamma eller syrrorna också tror jag. Kanske inte så kul att få just nu men då har jag för framtida bruk och det dröjer ju faktiskt inte så himla länge innan jag lämnar tryggheten och flyttar till ett eget bo.
Nu har vi precis ätit lunch, smörsgåstårta som blev kvar sen igår :) Vid fem kommer morbror och kusiner på middag. Ska bli trevligt :) Sen ikväll blir det bara tv och fetta tror jag, laddade upp med ett rejält gottaförråd när vi var och handlade förut så ni skulle bara veta ;)

Nu tror jag att jag ska fundera på att ta mig en liten siesta ^^

HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt