Slutkörd?

Inlägget skrevs: 2008-02-11 i: Frida Emelie Klockan: 12:02:37 Kommentarer 0
Körde på rätt hårt, skönt :D
Vet dock inte vad det är för jäkla fel på min mage, kan köra på hur hårt som helst trots att det inte verkar vilja ta något alls, jag blir inte slut. Konstigt med tanke att den ändå ser ut som en boll. Så låg där och ville köra mer och mer medan Linn stackaren låg och vred på sig i senadrag. Försökte mig även på lite utfall men jag har verkligen sämst balans och teknik, måste bli bättre på att köra mer övningar med vikter. Baskimej!
Nu blire till att stoppa något i magen :)

HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt