Sluta få för dig att du är en jäkla tant

Inlägget skrevs: 2008-02-11 i: Frida Emelie Klockan: 23:29:52 Kommentarer 0
Jaaa, Z, skärpning nu!!
Bara för att man blir tjugo blir man inte en tant. Så det så! ^^

Blev lite tv-tittande ikväll. Sågs CSI NY, var lite småkonstigt måste jag ju säga..
Börjat packa inför imorgon också, tror jag kommer lyckas att begränsa min
packning helt okej, fast å andra sidan känns det ju alltid så innan man egentligen
kommit igång och behövt tvinga ner alla extra saker på slutet som man glömt bort att
man kaaanske kommer ha någon nytta av.

Borde faktiskt ta och ge mig lite också, ska vara borta tills på torsdag eftermiddag,
inte direkt en evighet. Nojja, nojja.

Verkar som att nästan alla kan komma på lördag, ska bli så himla kul :D:D
Hittills äre i alla fall ingen som sagt att de inte kan komma, är ju alltid
något positivt. Lyckats få hem Klara från Norge ett par dagar tidigare också
så även hon kan lysa med sin närvaro. Wieeee :D:D:D

Nu ska jag packa färdigt sen knyta mig,
pöss :)

HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt