Segar framför tv:n

Inlägget skrevs: 2008-02-05 i: Frida Emelie Klockan: 15:45:14 Kommentarer 0
Tittar på Gilmore Girls nu, alltid lika bra.
Så dumt att de börjar sända de bra serierna så sent på eftermiddagarna bara, dagens i-landsproblem jag vet, jag vet.. Mamma har ju kopplat bort viasatkortet också, dumt - ja? När hon dessutom beställt en massa filmkanaler, som jag inte har någon som helst nytta av eftersom det ändå inte går att titta på dem.

Suck.

Pappa var förbi imorse (vid 11) och hämtade Marias duschcreame som hon glömt här innan jul. Hoppas att den kommit tillrätta nu :) Och att hennes packpåsar är på väg uppöver imorgon.
Har suttit och läst igenom lite Ps-guider men inte blir jag mycket klokare av det. Visst, en del har jag lärt mig men inte mycket alls. Har inte riktigt orkat sätta mig in i det heller, då blir man fast hela dagen och det känns lite onödigt.

Funderar på att lura med mig mamma och sola ikväll också, vore himla skönt och jag vet att hon aldrig bangar! :)

HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt