Ont i magen :s

Inlägget skrevs: 2008-02-03 i: Frida Emelie Klockan: 19:58:38 Kommentarer 0
Precis kommit hem från kusinerna i Gunnarskog. Har nästan blivit en heldag med Jennifer, varit supermysigt :) Vi har tittat på nåt polskt dåligt program, tittat på balklänningar, smycken och kaniner, fikat, ätit och jaa ;p Hon kom hit vid två och sen tog vi med oss mormor, morfar och mamma och åkte ut till dem vid fem för fika. Gött :)
Nu är jag helt proppad i magen av allt jag stoppat i mig. Nästan tur att jag får åka hem och kurera den imorgon och äta lite mindre! Hahaa :p

HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt