Ny dag, nya tag

Inlägget skrevs: 2008-02-06 i: Frida Emelie Klockan: 11:17:23 Kommentarer 0
Jajjemen.
Var skönt att gå och lägga sig så tidigt och somnade som en stock gjorde jag också. Skööööönt :)
Idag har jag inte så mycket inplanerat. Funderar på att träna en sväng, ska höra med Emma och Sofie om någon av dem är sugna på det ikväll annars kilar jag nog ner själv :p
Ska göra en blogg åt Leninlove också, fantasin börjar dock försvinna lite men jag ska göra mitt bästa i mitt lärande av photoshop ;)

Nu blire duschen!!

HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt