Nu handlar det bara om timmar!

Inlägget skrevs: 2008-02-24 i: Frida Emelie Klockan: 21:05:30 Kommentarer 0
Idag har nog varit värsta bakisdagen ever. Fyy..
Som man alltid tänker (jag ska aldrig mer dricka alkohol) men så vet man ju också hur det brukar sluta. Var en heltrevlig kväll hos Elin med härligt sällskap. Minnesluckorna är många och gör att jag kanske helst av allt vill glömam kvällen..
Idag har jag och mamma varit i Birsta ett par timmar. Inhandlade en blender, en vattenkokare och en brödrost i OBH Nordicas chilli-serie. Mycket fint :) Skulle även köpa en röd kolsyremaskin men den var slut för tillfället. Suckarns. Mamma köpte nog upp halva apoteket också, grejer som hon tyckte var bra att jag skulle ha med. Bara att tacka och bocka då menar jag!
Har packat och grejat idag också. Känner att pirr-pirret har infunnit sig. Oh my :s Imorgon börjar jag och Emma vår resa och vi kommer inte hem förrän om TVÅ HELA MÅNADER. Sinnessjukt :s
Sara kom förbi och det bjöds på "födelsedagsmiddag" så här i förskott. Grillade fläskkotletter med dillpotatis, tzatziki och en massa mumma. I was i heaven :D Åt så jag fick ont i magen.. Sen blev det paketöppning med presenter från mormor&morfar och mamma. Blev en hel del smått och gott :) En guldring, ett halsband, två kortlekar och en kortspelsbok (så nu kan vi fördriva tid!), två handdukar, två löpare etc etc. Mycket nöjd :) Kanske för att jag valt det mesta av grejerna själv. Har nyss tjattrat lite med Emma också. Vi är nog lika pirri-pirri båda två. Känner på mig att jag kommer glömma något jätteviktigt också, bara för att. Suck..

Nu ska jag grejsa på lite mer, kolla om det är nåt viktigt som borde packas ner och jaaa.




Bjuder på lite bilder från ikväll ;)



HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt