Jepp jepp!

Inlägget skrevs: 2008-02-01 i: Frida Emelie Klockan: 14:08:24 Kommentarer 0
God lunch vare! =)
Tydligen ska vi åka och hälsa på mormor&morfars kompisar. Fun, eeh? Det innebär ännu mer fika. Kommer rulla fram efter den här helgen! Har dock ännu inte bestämt mig om jag ska följa med eller inte, vet inte om jag får så mycket utbyte i det :p Morfar ringde nyss till Kitten också, som jobbar åt min morbror så nu är han här och byter antenn åt oss. Puh, jag som lyckades skruva sönder vår..
Nu ska jag fixa lite färg på naglarna, se om mormor har någon snygg färg att låna mig ;)

HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt