Ja må hon leva, ja må hon leva!

Inlägget skrevs: 2008-02-21 i: Frida Emelie Klockan: 16:24:02 Kommentarer 0


Idag fyller sötis-Elin 20 år! Grattis i massor!
På lördag kommer vi och firar dig! :D

Klev upp vid nio imorse. Hoppade in i duschen, fixade mig och åkte ner till Sofie vid elva. Parkerade bilen sen tog vi en promenad till Rutiga Duken där vi mötte upp Elin. Blev toasttallrik för mig & Elin och kycklingbaguette för Sofie, yummie :D Blev dock liiiiite besviken att de inte har Portello längre, hrm..
Mia kom också när vi suttit där ett tag och när vi var mätta och belåtna började vi vår stadsvandring i jakt på födelsedagspresenter till Ida. Blev en hel del smått och gott som jag hoppas ska uppskattas :D:D Henne ska vi fira imorgon, tror det är coctailparty som står på schemat. Har dock inte bestämt mig hur pass jag ska göra än, har grymt mycket att fixa med i helgen och känner inte för att vara bakis/seg hela lördagen men men, jag har ju lite tid på mig att fundera :)

När jag kom hem från stan ställde jag mig och gjorde muffins, de blev faktiskt hellyckade och goda (jaa, jag var ju tvungen att provsmaka en^^). Blev chokladmuffins med chokladglasyr, hoppas att de uppskattas nu bara :)
Har dammsugit hela nedervåningen också, creds till mig! :D

Nu håller mamma på med middagen, blir kycklingwok. GOTT! Sen halv sju kommer Olssons hit på kalas, ska bli trevligt. Får se hur det blir ikväll också, om det blir nåt att träffa Sara och Hanna eller vad som händer. Sara som tänkt att överraska mig, dra dit Hanna och ha ett litet avsked men vi får la se. Har i alla fall pratat med mamma så bil är kirrad, så länge jag kommer hem ikväll/natt eftersom hon behöver den sju imorgon bitti för att ta sig till jobbet.

Känns som ett rätt meningslöst inlägg, men var ju tvungen att knåpa ihop något då Elin klagar på min uppdatering. Antingen skriver jag för mycket eller för lite, hahaa ;p
<3

HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt