Ingen tisdagsträning

Inlägget skrevs: 2008-02-12 i: Frida Emelie Klockan: 10:21:28 Kommentarer 0
Nope. Blev inte av. Linn hade inte kunnat sova sen hade hon tokont i magen efter igår, oops :s
Själv känner jag mig ändå helt okej, har bara lite småont i låren och rumpan. Tycker om att träna när man får träningsvärk, då vet man att man har pressat kroppen, annars känns det bara meningslöst.

Ska väl snart börja fixa mig. Ska packa ner lite träningskläder också, fick ett sms av Sara som sa att de ska åka skridskor på torsdag. Woo :D Så jäkla sugen, inte åkt det sen förra året =/ Hoppas bara att jag hinner följa med och åka så jag inte måste stanna och passa in min buss, hrm..

Pöss :)

HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt