Hemma igen

Inlägget skrevs: 2008-02-11 i: Frida Emelie Klockan: 18:46:08 Kommentarer 0
Blev god middag, samma som igår eftersom det blivit så mycket över. Vi tog även en sväng till bolaget, pappa köpte vin tills på lördag. Woo :D
Nu funderar jag på att gå och sätta mig och titta på 2900 Happiness, ville ju se den förut när det började men gick ju inte eftersom vi inte hade tv:n uppe, med trean, ikopplad. I fredags blev det fixat så nu går det, dock har man ju missat himla mycket men men, är kanske värt en chans ändå. Sen är jag sugen på att bänka mig framför lite Grey's men vi får allt se hur det blir.

Boorde ju som sagt ta tag i min mess och packa lite inför imorgon om jag ska åka upp till Sara. Träningsväskan är i alla fall packad, gjorde jag direkt jag kom från pappa, eller tog rättare sagt ur det som var skitigt för att ersätta det med nya grejer till imorgon. Mitt liv är jobbigt, jag vet :p

Börjar bli mer och mer taggad för fest på onsdag också, som vanligt vet jag bara inte vad jag ska packa ner för kläder. Sara blir alltid lika less att jag kommer med en garderob lika stor som hennes och att det tar år och dar för mig att bestämma mig. Ska försöka göra mitt bästa med valet och kvalet ikväll, kanske bara ta med 2-3 linnen, that's it. Hrm :p Håll tummarna för mig!

HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt