Hemkommen och trött

Inlägget skrevs: 2008-02-07 i: Frida Emelie Klockan: 21:48:55 Kommentarer 0
Precis kommit hem, mamma var snäll och hämtade mig så jag slapp gå :)
Var en skön och uppfriskande promenad ner till busstationen där jag mötte Sara och sedan traskade hem till henne. Var där ett tag, tjattrade på mest sen gick jag ner till pappa och åt. Blev upplockad av Sara, Marie och Tove så åkte vi på Härnöhallen för att handla grejer tills imorgon. Skulle kika på en film men vi hittade ingen vi ville se så tittade på ett par avsnitt av One Tree Hill istället, det är alltid lika uppskattat.
Nu väntar en riktig surprise, pizza! Inte varje dag man får det till kvällsfika men hade blivit över en hel pizza från middagen så den ska vi smaska i oss nu. Yummie ^^ Fett javet, måste ta mig iväg på gymmet snart :s

HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt